11 ВІДЕО-УРОКІВ

ПРОЙДИ 11 УРОКІВ НА КУРСАХ ТУРМЕНЕДЖЕРІВ У КОМПАНІЇ «МОРЕ ТУРІВ – THE BEST» І ОТРИМАЙ ВИГІДНУ І ЦІКАВУ ПРОФЕСІЮ!
Автор Любомир Бованько

☑ Власник однієї із самих сильних турагенцій України ☑ Успішний ріелтор і власник агенції нерухомості з 17 річним стажем роботи ☑Здобув 4 вищих освіти і пройшов десятки тренінгів ☑Автор більше 10-ти тренінгових програм

КУРСИ ТУРМЕНЕДЖЕРІВ

Завдяки нашим курсам ви навчитеся заробляти продаючи тури, підвищите власну конкурентоздатність, застосовуючи наші знання на практиці, станете одним з кращих турагентів у своєму місті, зрозумієте, як стати незамінним для туристів і керівництва своєї турагенції.
Наші курси це 11 відео-уроків, кожен з яких триває 1,5-2 години.

🔥Перший ввідний урок курсів турменеджерів для ознайомлення.
Решта 10 уроків курсів турменеджерів доступні лише тим, хто оплатив ці курси.

Програма туристичних курсів

Урок №1 💥 ПРАВИЛА, ТЕРМІНИ, ТУРИСТИЧНІ ПРОДУКТИ І НАПРЯМКИ
  • план дій наших 11-ти уроків
  • правила і особливості навчання у нас
  • що варто робити, а що не варто, щоб навчання принесло результат
  • основні терміни та їх значення у діяльності турагенції
  • основні туристичні напрямки
  • особливості різних країн
  • готельна база
  • вивчення досвіду конкурентів онлайн і офлайн
  • як брати інтерв’ю в туриста
  • які є види запитань до туриста
  • психологічні аспекти роботи з клієнтами під час війни
  • як шукати тури: it-tour, booking та інші системи пошуку та порівняння
  • як скидати підбірки і що при цьому варто робити і чого категорично не варто
  • формування і скидання пропозицій для клієнта
  • типові помилки менеджерів з продажу, які вбивають продажі
  • як підвищити результативність менеджерів з продажу?
  • як більше заробити менеджеру з продажу?
  • методи, які швидко покращують навички продаж у новачків
  • як зробити, щоб твої знайомі купували саме в тебе?
  • куди зникає час фахівця? Як більше встигнути менеджеру з продажу? Чим відрізняється продажа від консультації
  • як зробити так, щоб клієнти купували у вас і поверталися, а не втікали до конкурентів?
  • продажі турів під час війни, особливості ведення переговорів з туристами під час воєнного стану
  • що робити з конфліктними клієнтами?
  • що робити, якщо клієнт з іншого міста?
  • основні цільові групи клієнтів і де їх шукати?
  • 7 стадій продажу
  • робота з польськими туроператороми: Itaka, Rainbow, Poland, молдавський Toco-Tour
  • робота з українськими туроператорами з вильотами із закордону
  • автобусні екскурсійні тури Туреччиною і Європою та автобусні тури на море
  • особливості продажу і бронювання турів з власним доїздом
  • автобусні екскурсійні тури Західною Україною
  • робота з круїзними операторам
  • робота з операторами яхт-турів
  • особливості роботи з місцевими операторами
  • особливості взаємодії з маловідомими туроператорами 
  • як постійно збільшувати власну базу
  • де брати клієнтів
  • як працювати зі знайомими
  • як продавати всюди не продаючи
  • що і як робити при поході по офісах
  • яку базу повинен вести менеджер по туризму і для чого потрібна CRM
  • як працювати з CRM – мої туристи
  • чек листи, плани і звітність
  • як обдзвонювати бази: перший та другий обдзвін
  • робота з готовими скриптами
  • як вести планування та облік дзвінків
  • що таке чек листи і для чого вони потрібні 
  • прості рецепти успіху у будь-якій справі
  • як розігнати свій «фінансовий термостат»?
  • як більше продавати не дивлячись на сезонність і кризу?
  • як заробляти в декілька разів більше?
  • 6 способів збільшити заробіток турагента від продажів
  • як вести себе на зустрічах?
  • де брати натхнення і мотивації?
  • як створити ефективне оточення?
  • як не «згоріти» на роботі?
  • що треба знати і вміти, щоб заробляти більше ніж конкуренти
  • як підвищити свою конкурентоздатність?
  • як стати незамінним для турфірми і для туристів?
  • як укласти договір і підписати
  • як прискорити оплату
  • особливості роботи з раннім бронюванням турів
  • післяпродажне обслуговування та підтримання довготривалих відносин
  • що робити щоб клієнти поверталися і рекомендували вас знайомим
  • облік договір через СRМ і як не заплутатися в платежах і клієнтах
  • що варто і що не варто обіцяти туристам
  • введення у бронювання турів, правила бронювання, що обов’язково має бути і що категорично не можна
  • документи необхідні для бронювання
  • особливості виїзду за кордон у різний період і для різних груп людей
  • помилки які допускають турагенти в рекламі
  • як має виглядати ваш акаунт в соцмережах?
  • як правильно створити рекламу послуг турагенції?
  • 4 типи спілкування з потенційними туристами: цінність, взаємодія, натхненням і реклама
  • малобюджетний маркетинг
  • безплатні способи реклами і промоції
  • реклама на сайті компанії і чому це важливо
  • особливості реклами у Facebook та Instagram
  • Реклама у Twitter і LinkedIn
  • Написання рекламних статей: рерайтинг і копірайтинг
  • робота через переписку в месенджерах
  • робота в соцмережах: групи, події, повідомлення, пости, фанпейджі
  • особливості соцмереж та як їх об’єднувати
  • продаж турів в екзотичні країни
  • тури на яхтах і катамаранах
  • тури на круїзних лайнерах
  • ділові тури
  • оздоровчі тури
  • весільні церемонії
  • фітнес-тури
  • VIP-клієнти, де їх брати і як з ними працювати?
  • групові тури і закордонні корпоративи
  • групові дитячі тури
  • особливості комбінованих індивідуальних турів
  • як запобігти проблем з туристами?
  • як підстрахуватися і захистити себе від нечесних клієнтів?
  • які ризики і небезпеки в роботі турагента?
  • як зробити щоби туристи швидше оплатили і не мали боргів перед фірмою?
  • банкрутство туроператорів і що треба про це знати
  • як вести себе коли клієнт кричить і погрожує?
  • що таке рептильний, тваринний і людський розум і як це застосовувати в конфліктах?
  • як стійко витримувати стреси, дедлайни і конфлікти на роботі?
  • які документи необхідно укладати, щоб уникнути проблем?
  • як уникнути проблем з контролюючими органами?
  • що робити, коли здається, що весь світ проти тебе?
  • як вийти з “зачарованого кола”?
  • як вибратись з ями в роботі, відносинах, здоров’ї?
  • коли справа не вдається і хочеться все кинути…
  • як змінити на краще власну реальність?
  • як вибратись із токсичного середовища і вийти на новий рівень?
  • ефект резонансу і вібрацій і як його використовувати?
  • як збільшити свої шанси в роботі і особистому житті?
  • про вхідний і вихідний потік. Як діє інерція, відповідальність і вдячність?
  • управління очікуваннями і як може зашкодити позитивне мислення?
  • як утримувати одночасно протилежні точки зору?
  • три головні світоглядні стратегії. Яку вибрати, щоб бути більш ефективним і щасливим?
  • корисні звички для здоров‘я, продуктивних відносин і матеріального благополуччя
  • як впливає рівень довіри на ваші показники в житті?

КУРСИ ТУРМЕНЕДЖЕРІВ

6 000 грн

11 відео-уроків

Комунікація в закритих телеграм каналах

КУРСИ «РОЗМОВА З ТУРИСТОМ»

6 000 грн

42 відео-тренінги

кожен урок триває 30-60 хв

КУРСИ РАЗОМ

9 000 грн

Курси Турменеджерів
та
Курси «Розмова з туристом»

ФРАНШИЗА «МОРЕ ТУРІВ»

22 000 грн

Покрокова методика як відкрити турагецію

Найвигідніші умови від основних туроператорів
photo_5251234137048730784_y

ОПЛАТИ КУРСИ НА ЦЬОМУ САЙТІ

6 000 грн

Хочете 20% знижку на будь-які наші курси? Оплатіть курси протягом 24 годин після звернення до нас! Нам економія часу та енергії, Вам економія грошей👍

Професійні онлайн-курси, щоб більше заробляти, мати більше вільного часу і бути більш щасливою людиною

Це 11 уроків, кожен з яких триває 2-2,5 години. 

Ціна 6000 грн

42 відео-тренінги від 30 до 60 хв.

Ціна 6000 грн

28 відео-уроків від 30 до 60 хв

Ціна 6000 грн

10 уроків по 2 год. 

Ціна 6000 грн

23 відео-уроки від 30 до 60 хв.

Ціна 6000 грн

23 відео-уроки від 30 до 60 хв.

Ціна 6000 грн

ЕКОНОМ - КУПУЙ НАШІ КУРСИ ГУРТОМ! 1+1/2+1/3+1/4

Якщо Ви оплачуєте якісь наші курси і разом з ними будь-які інші курси
можна придбати за 1/2 ціни, будь-які треті курси за 1/3 ціни, четверті
за 1/4 ціни, пʼяті, шості, сьомі і восьмі за 1/4 ціни від базової 6000
грн

1. За одні курси – 6000 грн
2. За двоє курсів ( 1+1/2) – 9000 грн
3. За 3-є (1+1/2+1/3) – 11 000 грн
4. За 4-ро ((1+1/2+1/3+1/4) – 12 500 грн
5. За 5-ро (1+1/2+1/3+1/4+1/4) курсів – 14 000 грн
6. За 6-ро ( 1+1/2+1/3+1/4+1/4 +1/4) – 15 500 грн
7. За 7-ро ( 1+1/2+1/3+1/4+1/4 +1/4+1/4) – 17 000 грн
8. За 8-ро ( 1+1/2+1/3+1/4+1/4 +1/4+1/4+1/4) – 18 500 грн

Наприклад:
1. Ви купуєте курси ріелторів за 6000 грн
2. + курси керівників агенцій за 1/2 ціни – 3000 грн
3. + курси створення і розвиток відділів продажу за 1/3 – 2000 грн
4. + курси лідерства і ефективного управління або інші курси за 1/4 – 1500 грн
Разом за 4 курси: 12 500 грн

Найменування отримувача: ФОП Бованько Любомир Ігорович Код одержувача: 2703613519 Рахунок отримувача у форматі відповідно до стандарту IBAN: UA443052990000026001031015516 Назва банку: АТ КБ «ПриватБанк»

Покупець: ……..

За консультаційні і маркетингові послуги

Після оплати, напишіть на цей номер у VIBER +380673410874
Скиньте туди скрін оплати, а також напишіть своє ім’я і прізвище, свій email на Gmail, щоб ми дали Вам доступ до закритого Гугл-диску на якому зберігаються наші відео-уроки.

ФРАНШИЗА «МОРЕ ТУРІВ» ТА «КВИТКИ У ЛІТО»

Хочете відкрити власну турагенцію? – Ми готові Вам допомогти!

* Придбайте франшизу мережі турагенцій «Море Турів» чи «Квитки у літо»

https://www.more-turiv.com.ua/franshiza-more-turiv/ ТУТ ІНФОРМАЦІЯ ПРО ФРАНШИЗУ «Море турів» і “Квитки у літо”

* Море Турів – 22000 грн спочатку за навчанна 5000 +17000 потім

Якщо платите відразу то всього 20 тис грн

* Квитки у літо – 18000 грн. спочатку за навчанна 5000 +13000 потім

Якщо платите відразу то всього 16500 грн

☎ Телефонуйте: +380673410874



Також додаємо усіх у навчальний телеграм канал де будуть скрипти, угоди, інструкції, а також багато бонусних навчальних матеріалів Доступ до записаних курсів ви будете мати ще цілий рік.

КУРСИ ПРОВОДЯТЬ:

Засновник турфірми «Море Турів – The Best», бізнес-тренер з маркетингу і продажів, засновник агенцій нерухомості «Корисні поради» і «RealBest», автор книги «Три сходини до успіху і щастя» та десятків тренінгових програм з продажів і особистісного зростання. Здобув 4 вищих освіти, відвідав сотні тренінгових програм у відомих тренерів-практиків. Особистий сайт: http://antikrizis.org
Заступник директора «Море Турів – The Best» Досвід роботи понад 9 років, ефективний керівник і турагент Досконало володіє французькою та польською мовами. Навчалася у Національному лісотехнічному університеті України, за спеціальністю менеджер зовнішньоекономічних відносин. Відвідала понад 20 країн, вивчала міста та інфраструктуру готелів.
Заступник директора турфірми “Море Турів – The Best”. Досвід роботи понад 9 років. Володіє англійською та німецькою мовами. Стажувалась та працювала в гостинному комплексі “Gasthaus” в Німеччині. Проводила екскурсії для дітей по Західній Україні. Відвідала понад 20 країн світу.

РЕАЛЬНІ ВІДГУКИ

ІНДИВІДУАЛЬНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ - ПЕРСОНАЛЬНА ПРОГРАМА

🔴Не знаєш як поступити і яке рішення прийняти?
🔴Ходиш наче по замкнутому колу, а виходу не має?
🔴Не маєш ні сили, ні мотивації для боротьби?
🔴Здається, що весь світ проти тебе і ти не знаєш як поступити?
🔴Проблеми в бізнесі і вдома, а ти не маєш сили і настрою, щоби це вирішувати?
💥Пиши в приват, або на Viber, Telegram, WhartApp +380673410874
✅Коротко напиши, що тебе турбує і якого результату ти хочете досягнути
🔴Ми разом знайдемо вихід із простору твоїх проблем у простір ефективних рішень.
Я маю великий досвід персональних консультацій людей із різних краін, понад 2000 годин такої роботи. Вартість дистанційного індивідуального прийому - 2000 грн/година Консультаціі проводжу я, Любомир Бованько, через месінджери (Skype, Viber, WhatsApp, Telegram, або на платформі Zoom)
✅Тут є докладніше про мої персональні дистанційні консультації і коучинг

ВАМ ТАКОЖ МОЖУТЬ БУТИ ЦІКАВІ ІНШІ НАШІ КУРСИ

КОНТАТКИ

Телефон: 067 341 08 74 | 073 341 08 74



Адреса:
м. Львів, вул. Городоцька, 174, оф. 406 (р-н Мотозаводу), ДЦ "Вулик",

Туризм — гарячі тури, екскурсії, відпочинок на морі, зимовий відпочинок – https://www.more-turiv.com.ua

Нерухомість — Львів та передмістя- https://realbest.com.ua

Консалтинг — створення та розвиток команд та відділів продажів – https://www.antikrizis.org

IT-outsourcing— інтернет-маркетинг та реклама, створення сайтів та лендингів, копірайтинг- https://www.antikrizis.org/it-outsorcing/antikrizis.org/it-outsorcing/